بیانیه جبهه مشارکت بالاترین   2009-06-27 19:37:46

new_win بیانیه جبهه مشارکت در باره پروژه های نخ نمای اعتراف گیری ـ۴۶ کلیک
Language Bookmark norooznews.net

مستي قدرت هوش از سر اقتدارگرايان برده است تحولات اخير در كشور و نوع رفتار جريان اقتدارگراي حاكم، از نحوه تهيه مقدمات انتخابات تا برگزاري و اعلام نتايج غيرقابل باور آن، محدوديت بي نظير در جريان ارتباطات اجتماعي از جمله قطع پيامك ها و اختلال در تماس هاي تلفني و محدوديت هاي اينترنتي، دروغ پراكني آشكار و تحريف هاي بهت آور رسانه به اصطلاح ملي و ديگر رسانه هاي وابسته به جريان دولتي از وقايع روز كشور، خشونت بي سابقه در مواجهه با اعتراض هاي آرام و مدني، تهديد و ارعاب مخالفان سياسي، محدوديت شديد در فعاليت خبررساني رسانه هاي داخلي و خارجي در كشور و بالاخره موج گسترده بازداشت حاميان مهندس ميرحسين موسوي و فعالان سياسي اصلاح طلب و برخي روزنامه نگاران، نزد بسياري از ناظران، كودتا يا شبه كودتاي انتخاباتي نام گرفت

new_win بخش جديدي از كودتاي انتخاباتي كليد خورد-كنفرانس خبري در بازداشت! ـ۱۵ کلیک
Language Bookmark twitter.com

امير حسين مهدوي را تحت الحفظ بردند به خبر گزاري ايسنا و برايش كنفرانس خبري( شما بخوانيد بازجوييه خبري) راه انداختند و جوري وانمود كردند كه خودش كنفرانس خبري راه انداخته و متن اين بازجويي را هم "دجال نيوز" منتشر كرده نه خوده ايسنا كه محل اين بازجويي بوده! با تماسي كه با خانواده امير حسين داشتيم، گفتند كه مهدوي دو هفته است كه در بازداشت است و تحت فشار عوامل كودتا حتي نتوانسته اند دستگيري وي را اطلاع رساني كنند. مهدوي عضو سازمان مجاهدين انقلاب است و سردبيري نشريه ي "انديشه نو" (نشريه ي ستاد ميرحسين موسوي) را عهده دار بود.

new_win کمیسیون امنیت ملی از موسوی خواست عقب نشینی کند.(سی ان ان ) ـ۳۹ کلیک
Language Bookmark cnn.com

سی ان ان ، تهران - اعضای کمیسیون امنیت ملی به میرحسین موسوی رهبر مخالفان گفته اند تقاضای وی برای ابطال انتخابات روز ۱۲ ژوئن غیر منطقی و غیر قابل قبول است. اسماعیل کوثری روز جمعه در گفتگو با خبرگزاری دولتی کار ایران از ملاقات این شورا با موسوی خبر داد. از زمان این ملاقات خبری در دست نیست ولی به گفته این مقام با نظارت شورای نگهبان گزارش شکایات تهیه شده و برای بررسی واظهار نظر به مجلس ووزارت کشور ارسال می شود.به گفته آقای کوثری موسوی همچنان بر ابطال انتخابات اصرار می ورزید ولی ما به او گفتیم شما اشتباه می کنید و درخواست شما باید از طریق مجاری قانونی دنبال شود. بنا بر برخی گزارشهای تایید نشده موسوی تحت بازداشت خانگی قرار دارد. کوثری اضافه کرد : ما به آقای موسوی گفتیم درخواست شما برای ابطال انتخابات غیرقانونی است.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات